Trötthet och sammandragningar

Ledsen för förseningen. Imorgon ska maken få dra en lapp på vem som vinner det härliga presentkortet från Pippilotta. Jag har inte mått så bra dom senaste dagarna. Otroligt trött,slut i hela kroppen, foglossningar och minsta ansträngning ger vad jag tror är sammandragningar.

Jag mår helt enkelt inte direkt vidare... Äter järntabletter men dessa verkar inte ge effekt ännu, har det inte vänt i nästa vecka tror jag att jag måste ringa och höra om jag kan kolla järnvärdet igen.

Nu är det läggdags, imorgon är dagen fullbokad av göromål. Men jag lovar, jag ska inte glömma dragningen! Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Pingla

Trist att du inte mår bra.

Skickar en kram.

/PPP

2009-07-05 @ 14:08:58
URL: http://parlorforpinglor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0