Så gick det sen...

Såg precis rubriken på Aftonbladet. Någon som följt Bonde söker fru och i afton bevittnat vigseln? Inte jag, där går min gräns! Jag kan ligga och mysa i soffan och kika på intriger, otrohetsaffärer och gotta mig och svartsjuka men när det kommer till bönder på gränsen till nördar så säger mitt samvete stopp.

Dock kan jag inte hejda mig själv utan måste vidare på Aftonbladets hemsida och se hur det gick för paren i andra härliga såpor som Villa Medusa, Baren, The Bachelor....

Gud så knäpp jag är! Har jag förreste berättat att vi besökte baren i Goa där dom spelade in en omgång, kom inte ens ihåg vad serien hette, var det Villa Medusa, baren eller hur var det nu??
Typ sunkigaste stället på hela Baga beach var det iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0