Inte nu igen!

Herrejävlar, precis då jag trodde att influensan lämnat mig som ett minne blott blossar den upp igen! Är toktät, febrig. ögonen rinner och jag känner att nu börjar skiten om igen. Så himla typiskt!

Gubben är också drabbad, och ni vet ju hur det är med killar och förkylning... Han höll på att avlida tidigare här ikväll och gick och la sig innan nio.

Då det gäller maten så sköter jag mig relativt bra. Äter lchf-baserad mat och mår bra av det. Skönt är det att åter igen komma i jeans som inte passat på år och dar. Trist bara att modellerna inte känns helt rätt längre, men jag tänkte mig gå ner ett par kilon till innan nya jeans införskaffas. Har dessutom köpstopp denna månad då jag tänkte lyckas lägga undan lite till semesterkassan. Vi får väl se hur bra det går, brukar inte hålla så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0