Nytt till pyret

0-48ba7756ef8ebf55c677ea6b491a4448.png


Igår anlände en plötslig panikkänsla. Trots att jag inhandlat mängder av kläder kändes allt sunkigt, billigt och inte tillräckligt fint. För VEM tar med sig kläder inhandlade på Tradera, som redan tvättats ett par gånger?! Och dessutom, TÄNK om nu UL visade fel och det inte är en Cornelia som anländer utan en Cornelis. Inte kan väl han få starta sin karriär i tjejkläder? Nej, det skulle ju verkligen inte var möjligt!

Sagt och gjort, i panikens stund begav jag mig till babyavdelningen och inhandlade nya, könsneutrala, fina kläder till lillpyret.

Så här dagen efter funderar jag över hur jag egentligen funderade, men, man får väl skylla på hormonerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0