Trimester nummer två

Då var man där, första tredjedelen avklarad och numera befinner jag mig i trimester 2. Är i fjärde graviditetsmånaden, lunarmånaden. Nu ska tydligen illamående börja försvinna. Inget jag märkte av i morse när jag blev tvungen att stanna på väg till jobbet tre vändor. Nåja, det ger sig nog snart, det måste det bara göra!

Jag tycker jag äter som en häst, eller rättare sagt för två, men har inte gått upp ett hekto ännu. Antar att det kommer att komma i expressfart, tre kilo på en vecka eller ngt sådant fantastiskt. Det jag inte förstår är att jag tycker mig vara riktigt småfet över magen, men ingen viktökning, märkligt!

Nu ska jag koka en kopp te, mer spännande än så blir det inte ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Usch, illamående är inget vidare. Själv klarade jag mig från det med båda barnen. Hoppas det går över snart! Å förresten: GRATTIS!



Kram!

2009-04-30 @ 06:57:05
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: Bodil

Hoppas att illamåendet försvinner snart. För de flesta gör det ju det i vecka 12-13, dock inget jag märkte av... Mådde som en säck potatis till vecka 25. :/

2009-05-01 @ 11:29:19
URL: http://badhusgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0