En mamma som inget anar

Lite roligt är det, mamma anar nog ingenting! Just nu storröjer hon i villan och passar på att slänga både det ena och andra. Hon passar även på att köra ut hit med diverse attiraljer. Idag anlände en bok om mitt första år. Fick se lite bilder från min start här i livet. Tyvärr verkar intresset falnat med tiden, de första veckorna var väldokumenterade men sen var det många blanka sidor... Fanns även några bilder på min pappa som ung, hugger i bröstet varje gång jag ser honom på bild. Så många minnen och det gör ont att veta att vi aldrig ses igen.

Mamma körde även vaggan till min bror, dom väntar barn i juni och då passar vaggan perfekt. Mamma var noga med att påpeka att bara för att min bror får barn nu så ska dom minsann inte få alla leksaker, lite kommer hon spara utifallatt... Haha! Ja, dom kan ju behövas snart.

Jag måste nog åka förbi henne och berätta, kanske tar med oss bild från UL och visar pyret.

Nu är det tack och godnatt, imorgon ska jag jobba lite, kanske även hinner ut en snabbis på V75, det hade varit grymt kul, trav är ju en av mina största intressen, tyvärr inget som gör mig rik dock - men roligt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0