Dagens intag

Idag har jag ätit:
Frukost: ett äpple
En liten kopp kaffe på förmiddagen - inte detox men man kan inte vara perfekt!
Lunch: Rester från gårdagsmiddagen, dvs grönsaksbiff med wokgrönsaker
Middag: Indisk blomkålsgryta

Blomkålsgrytan var toppen, gud vad jag längtar tillbaka till Goa!
Jag gjorde så här:
Hackade en lök samt vitlök, fräste i lite olja. På med råa blomkålsbuketter, hackad paprika, 2 morötter i tärningar. På med kryddor såsom sambal oelek, spiskummin, koriander, curry, chili, garam masala, indian mix, svartpeppar och lite örtsalt. På med en burk passerade tomater och låt puttra så grönsakerna mjuknar. Avsluta med ett par matskedar soyafraiche. Mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lät som något jag säkert gillar! Älskar blomkål!

2008-09-30 @ 21:33:12
Postat av: Emma

Det var jag ovan :P

2008-09-30 @ 21:33:26
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Jean

Tack PG! Jo, jag tror det är nyttigare att som sagt gå ned sakt men säkert.

Detox...är det sådant man köper på Hälsokost och dricker?



Hur går det för dig och ätandet annars?



MVH

Jean

2008-10-02 @ 10:55:22
URL: http://skindeepbyjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0