Dag två - huvudvärk med detox

Jag antar att det är kaffebristen som spökar. Jäklar vilken huvudvärk jag har! Lite bättre än igår men fortfarande en molande skalle. Det är vid sådana här tillfällen man inser hur inkörd man är i sina vanor. Jag måste helt klart dra ner på kaffet framöver, kanske testa decaf, men frågan är hur illa det smakar.

Mat idag, tja, jag vet inte. Antingen tar jag med mig linssoppan från frysen eller fyllda paprikor. Men tar jag paprikorna så har jag ingen middag färdig hemma när jag kommer hem. Det är en lång dag idag så det skulle vara skönt att komma hem till färdig mat bara att värma på.

Ställde mig på vågen och förfärades över hur mkt jag svällt i helgen, herrejävlar, vad hände? Detox behövs verkligen, jag som trodde jag var på rätt spår innan, det skenar iväg varenda jäkla helg för att reparera sig på veckan. Det är inte hållbart att hålla på så här!

Kommentarer
Postat av: Lena

Gå in på www.kosttips.se så får du många bra tips om både kost och träning. Du kanske hittar något där som hjälper dig att hålla en jämn nivå.

2008-09-23 @ 13:42:58
Postat av: Nina

har också haft mkt huvuvärk, hade det hela kvällen igår, men vaknade utan idag! Kanske ska testa mig på att göra hemmagjord falafel som du gjort! :)

2008-09-24 @ 11:58:13
URL: http://fashionina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0