Äntligen fredag!

Den här veckan har verkligen varit lång. Varför vet jag egentligen inte. Kanske är det för att det är grått och trist ute, hösten nalkas och lågtrycken  kommer in över landet på rad. Eller så är det bara jag som är trött och grinig. Det ska bli grymt skönt att ha sovmorgon imorgon! Jag tänker sova lääänge.... Imorgon ska vi på middag hos lillebror, ska bli trevligt. Måste åka förbi djuraffären och köpa en leksak till deras hund Nicke, han är bara så fin! Han behöver en pipleksak så han kan väsnas lite på söndag morgon. :-D

Näe, dags att börja packa ihop här på jobbet och bege sig mot lite ledighet. Ikväll blir det grillat (eller kanske stekt med tanke på vädret) och klyftpotatis.

Jag har käkat mina liposinol ett dygn nu och jag tror jag inbillar mig men jag är väldigt mätt och har inget sug efter mat alls. Men, det kan vara inbillan! Jag återkommer med rapport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0