Utmärkta värden

Var och lämnade mina testprotokoll och den utrustning jag haft på mig i tio dagar idag på sjukhuset. Sköterskan, supergulliga Monika passade på att visa mig mina provsvar från blodproverna. Jag hade ypperliga resultat vilket glädjer mig! Blodvärdet var optimalt och mitt kolesterolvärde låg på 0,78 om jag inte kommer ihåg fel. Gränsvärdet var 5 så sköterskan kommenterade det hela med att "du kan utan tvekan ta lite extra av rörorna på julbordet. Fortsätter du leva som du gör så kommer din kropp fortsätta vara i toppskick".

Tack och bock, det var roligt att höra! Det ska bli spännande att höra vad övriga tester säger, jag ska bland annat få veta hur mkt min förbränning är dagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0