Snart, snart...

Gud vad jag längtar till helgen! Föregåendes helg tog verkligen kål på mig och det har känts som att jag varit ständigt bakfull eller halvsjuk sen vi kom hem. Mässan var en succé men tyvärr hittade jag precis en blogg där hon beskriver att dom kommer starta en variant av vårat koncept. Det gillas inte! Kommer sitta på nålar på lördag då dom lanserar sitt koncept. Vad kan dom ha kommit på och kommer det att konkurera med oss?

Många frågor, lite oro... Vill verkligen inte bli utsatt för plagiat, vårat koncept är klockrent och väl genomarbetat. Frågan är vad man gör om någon kopierar ett affärskoncept, ska man bara sitta och gilla läget eller kan man gå till ngn instans för hjälp?

Kommentarer
Postat av: Jean

Så nyfiken jag blir1 berätta lite om vad du har på G, eller maila mig! Så kul med idérika människor - som lyckas ska väl tilläggas hehe!



Ja du man får hålla hårt i sina idéer, det har jag fått erfara både en och två gånger. Var väl därför jag själv blev utan i slutänden ...

MVH

Jean

2008-10-29 @ 22:15:21
URL: http://skindeepbyjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0