Detoxpaus

Fick bli paus i nyttigheterna igår kväll. Behöver jag meddela att jag somnade efter en stadig middag och lite vin? Lite slutkörd tror jag, men detta innebar att jag vaknade pigg sju i morse. Jag som tänkte ta sovmorgon.

Har löst melodikrysset tillsammans med gubben, vilken trevlig förmiddag detta blev!

Nu lyssnar jag på Sias skiva, hon som sjunger i Lindex-reklamen. Jäklar så bra skiva! Obeskrivligt skön röst och härligt lugn, skön... Ska ta med den till dig Sanna, du kommer älska den!

Sitter och spånar inför lördagsmiddagen, vad vi ska hitta på för spännande. Hittade ett recept med rullar av ryggbiff med sellericreme. Det lät inte dumt! Näe, nu ska jag göra mig iordning, vi ska åka och kika på kakel till köket!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har kommit på en grej med bloggdesignen nu som man kan ändra! Reklamen ligger ju jättelångt åt vänster som du kan se? det enda man behöver göra är att i stilmallen ändra i #content och ändra text-align från left till center!



Frågade blogg.se tidigare om man kunde ändra och de sa att det inte gick.. men där hade de fel :P

2008-10-04 @ 18:05:13
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Fin blogg du har! :)

2008-10-04 @ 18:10:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0