Äntligen hemma!

Då var vi åter från en mässhelg i Stockholm. Tämligen sliten, ff ont i fötterna efter att ha gått omkring i ej så fotriktiga skor. Kom hem och hittade härliga paket i brevlådan, gud så kul det är att näthandla! Mina Ugg har anlänt och det är utan tvekan de skönaste skor jag testat. Som att gå på bomull!

Då det gäller vikt och hälsa så har nog inte helgen varit en hit... Vi har ätit ute både till lunch och middag och det har inte varit några fettfria sallader direkt. Besökte restaurangen Fridays i fredags och det var verkligen en hit! Sen har det blivit Tacobar, Iskender kebab och andra onyttigheter.

Nåja, vi har stått och jobbat i montern plus varit ute och gått en hel del om kvällarna så jag hoppas vikten inte ökat allt för dramatiskt! Nu blir det nyttig mat igen med lite begränsningar i kolhydratsnivån. Jag kommer inte att sluta med kolhydrater, men se till att äta långsamma och lite bättre mat. Inte så svårt med tanke på helgens utsvävningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0