Viktklubb kanske?!

Idag har åter igen cravings uppstått efter middagen hos våra bekanta. Tänk att en dags fusk kan skapa ett etremt sug och begär av mat. Jag behöver verkligen vara mer strikt med kosten. Igår slank ett par öl ner och ris till maten, mest troligt är det detta som gjort mig så hungrig idag.

Jaja, har iallafall varit tämligen bestämd idag och därmed inte ätit het uppåt väggarna.

Lunch: Köttgryta med matvete och broccoli
Mellanmål: Miniyoggi, ett glas
Middag: Älgfärsbiffar med rotsellerimos
Kväll: Ett glas vin

Funderar på om jag ska anmäla mig till Viktklubb igen, sist jag var med så blev jag så less på att sajten var så seg. Undrar om den blivit bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0