Träningspepp

Vet inte vad som hände precis, men jag blev tokpeppad på att dra på ett träningspass! Bodypump kanske? Jag har koordination som en pensionär så nåt avancerat step-pass är det absolut inte tal om. Väldigt märkligt, men på träningsgolver försvinner min förmåga att veta åt vilket håll som är höger och vilket som är vänster. Det är ju inte så att man kan gömma sig i hallen heller, iallafall inte om man som undertecknad mäter sisådär 179 cm (jag var 180 men när jag blev 30 krympte jag tydligen....)

Jaja, jag tror jag ska ta och damma av fribiljetterna jag fick av min snälla kollega, men nu är ju frågan, vad sjutton ska jag gå på?

Kommentarer
Postat av: Emma

Prova Body Combat!

2008-11-13 @ 21:23:07
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0