Reggat mig på Viktklubb

Nu har jag fem kilo kvar och jag står tämligen still i vikt. Ett halv kilo ner och några hekto upp - ja så har det sett ut på tok för länge nu! Så därför ska jag göra ett allvarligt ryck fram till jul.

Tänkte lyckas ta mina sista fem kilo med hjälp av Viktklubb och tror att den tjänsten kommer motivera mig till att skärpa mig och inte äta massa onyttigheter. Hittade ett bra erbjudande där jag fick 6 månader men betalade endast för 3, så det blev billigt också! :-)

Just nu är jag uppe i dryga 1000 kcal och har ett dagsintag på 1400 så jag har faktiskt lite över. Det ska bli ett par riskakor som kvällsmys. Smaksatta riskakor är toppen som kvällsmat och innehåller bara dryga 36 kcal styck.

Nu ska jag kika på Melker, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0