En vecka med LCHF

Då har det gått en vecka med LCHF. Gubben har faktiskt hoppat på och kör samma mat till middag. Jag gick ner 1,5  kg på fyra dagar men sen har jag faktiskt inte kollat. Är rädd att det vänder uppåt igen och då blir jag bara besviken. Det känns som jag fastnat på en platå där jag kommer att för evigt stå. Jag pendlar upp och ner ett par kilo men kommer inte lägre. Sånt är väldigt fruserande!

Ska försöka få in träningen igen, men det är grymt svårt när snön öser ner och man knappt tar sig ut genom ytterdörren. Hoppas gubben fixar det som ska svetsas på min cross snart, då ska här trampas!

Jag vill ju så gärna nå mitt mål till jul, men det är bara en månad kvar så just nu känns det lite hopplöst.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men du kanske är normalviktig? Onödigt att pressa ner kroppen för långt!

2008-11-25 @ 14:50:50
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0