Det var ju vår granne som dog ;(

Fick det bekräftat ikväll. Jag anade att något hänt vår granne när jag gick förbi hans hus igår. Någon hade tänt ett gravljus och ställt på bron till det hus han håller på att bygga. Första tanken var åh så osmakligt att använda ett gravljus som belysning på trappen, men sen började jag se ett sammanhang mellan den 25-årige killen som dött i Olofsfors på en fest och gravljuset på grannens bro. Det hela blev plötsligt olustigt. Kunde det vara han?

Jag såg honom senast i veckan, utbrast "åh nu sätter han ju upp köket", huset var verkligen på g att bli klart! Ikväll kom beskedet, det är vår granne som dött i samband med helgens festligheter. 25 år gammal, en trevlig kille som verkligen kämpade för att få sitt eget hus färdigställt. Nu blev det inte så. Livet blir sällan som man tänkt sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0