Sviterna efter midsommar

Så, då har man krypit upp på vågen och blivt levererad skräckbeskedet... Hur i helvete kan man gå upp så fort när det tar så jävla lång tid att gå ner i vikt?
Det, mina vänner, är dagens fråga!

Jag återgår till att äta regelbundet, mkt kyckling och råris, men jag är faktiskt lite omotiverad för på fredag drar vi iväg på en veckas charter med all inclusive. Jag har valt ett hotell med gym men frågan är hur många minuter jag kommer att vistas i gymmet och hur många minuter det blir i baren... Jag tror på obalans...

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh. hoppas du har det gött utomlands i alla fall! :)

2008-06-28 @ 00:39:38
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0