Ingen motion i sikte

Tyvärr är livet väldigt kaotiskt just nu, jag har sjukt mkt att göra med företaget och tyvärr får motionen lida. Jag har helt enkelt inte tid att motionera, all vaken tid går till jobbet! Kanske kan jag ta mig iväg på torsdag för en motionssväng, det hade varit otroligt skönt om jag lyckats hitta en stund för löpbandet. Nu när jag tränat ett tag är jag smärre beroende av att få träna, jag vill verkligen iväg till gymmet! Vem kunde tro att jag skulle känna så för ett halvår sedan?

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ju skönt när det är sådär! att man VILL träna inte bara känner att man måste :)

2008-06-05 @ 00:18:13
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0