3 kg kvar

Dessa dagar har varit sagolika! Har lyckats tappa 2,6 kg sen i söndags, nu är det en dryg vecka kvar till invägning och jag tror mig iallafall inte komma sist! 8 kg har jag tappat sedan januari, kollar jag sen i december har jag tappat 9,6 kg. Wow! Det värsta av allt är att när jag skrev in mig på viktklubb så låg jag vid förra inskrivningen på denna vikten, gud vad jag har svällt under de senaste åren!

Jag blev jätteglad för gubbens kommentar härom dagen. "Jag tänker inte bli tjock igen, nu efter den här tävlingen är över så tänker jag fortsätta äta bra". Känns skönt, för jag vill också hålla vikten i sommar. Helst av allt vill jag tappa 6 kg till, då vet jag att jag skulle ha riktigt ok kropp, men dom sista kilona får nog vara en halvårsplan! :-)

Nu ska jag packa träningsväskan och dra iväg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt! Bra jobbat :) Jag vart medlem på VK igen... måste ha "hjälp" med att fylla i mat o sånt igen så jag får lite kontroll!

2008-06-13 @ 10:28:50
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0