Tre timmars vedbärning och kyckling i marinad

Har tillbringat hela eftermiddagen ute på gården bärandes ved. Bra motion och jag är tämligen mör i kroppen!
Som mellanmål fick det bli lite ugnsstekt kyckling, 60 hela gram, och lunchen bestod av wok av kyckling, paprika, chili, lök, vitlök och råris. Helt okej.

Har precis förberett middagen. Jamaicakyckling, vi ska grilla och då kändes det lite trevligt med grillad kyckling. Det som stör mig är att om jag hade haft en annan kroppstyp så hade betydligt fler proteinkällor varit tillåtna, nu får jag endast äta kyckling och vit fisk. Eller får, bör iaf...

Kommentarer
Postat av: Emma

Kanske ska läsa den där boken jag med. Gillar att läsa om olika metoder :) Är du kvar på VK förresten?

2008-07-06 @ 20:03:05
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0