Paket från Nelly!




Åh, supersnabb service, idag dök mitt paket från Nelly upp, produkter jag beställde i helgen så det var verkligen snabb service, topp-poäng där!

Så, vad fanns då i påsen? Jo, det ser ni på bilden! Jag har jagat Ms Bijoux vårkollektion av armband och dessa fanns hos Nelly,se. Jag är nöjd, sitter här hemma med lila armband och känner mig så fin om än det egentligen inte är min stil. Dom passar super till brännan jag fick i Turkiet , jag är lite tveksam till Talisman, lite väl mkt barnarmband för min smak, och peacemärket hade gärna fått vara hälften så stort... Kräsen! Dock är Hippiearmbandet underbart. Och, med tanke på priset på armbanden från Ms Bijoux ska jag inte klaga!

Nu ska dessa armband hårdtestas, håller dom måttet ska jag försöka ta in dom i vår egen butik.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina! Gillade det med peace-märket! :)



Jag tränar på Träna, på Teg. Bor ju på andra sidan bron (stan-sidan) så det är nära att gå. Har Träningsvärkstan runt hörnet också men där har det ju inget gym, men har tränat där med. Gillar spinningen bättre där!

2008-07-16 @ 22:00:39
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: L

Jättesöta armband. Ha en bra dag!

2008-07-17 @ 11:14:19
URL: http://liroria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0