Nej, jag är inte gravid - jag har haft semester

Herrejävlar vad semester är förödande för figuren. Numera är inte figuren vad den tidigare var. Det är fluffigt både här och där, magen framförallt och jag blir grymt paranoid över att någon ska tro att jag är gravid nu när jag gått upp några kilo.

Men det har jag inte, om inte nu det fastnade något inatt, men med tanke på alkoholnivån så var nog det dålig simförmåga på stackarna.

Och nej, det finns inte heller några planer på barn, vi bygger ju fortfarande på huset! Hahaha, det kommer vi nog att göra i tio år till och sen är det kört på kottefronten. Jag är faktiskt lite skeptisk till barn, vet inte riktigt vad jag ska ha dom till. Jag behöver inte någon att visa min totala kärlek och uppmärksamhet till, jag känner inte något behov av att skippa långa sovmornar på helgerna, gott vin till tidig morgon, spontana pubbesök, semester på mc:n och långa turer med båten på älven. Nej, jag är nog inte redo för barn, eller rent fysiskt är jag garanterat övermogen, jag har mammakilona på plats, men några planer på att så ett frö finns verkligen inte.

Nu ska jag hälla upp ett glas vin och njuta, på måndag ska jag börja banta!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nä va fan, känner man inte för ungar så ska man ju inte skaffa bara för att det är något man "ska" göra.

2008-07-19 @ 22:09:04
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0