Mr vacation - I hate you

Var ute och sprang 45 minuter idag. Eller sprang ska jag väl inte säga, det blev gå, lunka, jogga... Hålla på att dö, gå igen. *suck* Hur i helvete kunde 3 veckors semester fimpa en kondis jag byggt upp under ett halvår? Det är ju helt sjukt att det kan gå så snabbt.

Okej, sista veckan på semestern kanske jag inte tränade så mkt, men ändå! Vad hände med alla mina timlånga crosstrainerpass effekt? Hur kan detta bara försvinna, tyna bort och plötsligt ge mig en kondis a´la pensionär? Skulle inte förvåna mig om kärringen i huset intill speedar om mig med sina löjliga stavar.

Nä nu jäklar blir det nya tag, om en månad ska bara positiva minnen finnas kvar av semestern, mina extrakilon och sabbade kondis kommer då att vara ett minne blott. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du jobbar nog upp kondisen snabbt igen! Nu börjar du ju inte från noll, eller vad man ska säga som du kanske gjorde för 6 månader sen!

2008-07-23 @ 20:36:44
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Andie

Jag hoppas att du får tillbaka kondisen. Själv är jag i startgroparna med min vikt minskning.

Och tack för kommentaren den värmde.

2008-07-23 @ 20:58:34
URL: http://www.andie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0