Mätt!

Middagen är intagen, idag bestod den av 60 g jamaicakyckling som för övrigt blev supergod, 3/4 dl kokt råris, hemmagjord salsa, grillad turkisk paprika och lite sallad. Mätt och nöjd! Det är nog det jag gillar bäst med denna metod, man äter jämt och ständigt och blir verkligen nöjd. Tidigare har jag svält mig själv med hjälp av alla möjliga (och omöjliga) dieter.

Det hela började när jag var runt 21, jag hade haft ätstörningar och i samband med vissa förändringar i mitt liv började jag må betydligt bättre och började därför äta. Vågen gav utslag och från att ha varit mager fick jag en (i mina ögon) snygg kropp. Därefter klarade jag att hålla vikten ett tag men sambo-kilona kom successivt och förblev. Jag har testat mängder av dieter, allt för att snabbt och effektivt förlora vikt, kålsoppedieten, flygvärdinnedieten, Atkins, GI, viktklubb, pulver, hoodia, bantarpiller av alla de slag... You name it, jag har testat den!

Nu har jag beslutat mig för att detta får vara slut, jag har fördärvat min ämnesomsättning, går upp i vikt av lite och ingenting och det är ett ständigt kämpande. Därför kör jag nu denna metod och planerar att fortsätta enligt Thurmonds principer - jag är övertygad om att det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0