Ett halvt kilo väck

Det är helt otroligt, redan tappat 0,5 kg. Mest troligt mkt vatten men idag mår jag så mkt bättre. Har ätit och ätit känns det som, och är hur mätt som helst!

Sitter på jobbet och tittar på klockan, snart får jag gå hem iallafall, har ju varit här sen strax i sju i morse så man börjar vara less...

Jag behöver komma igång med träningen igen, imorgon bär det av till gymmet tror jag, skulle vara grymt skönt att få röra på fläsket, bli riktigt svettig och känna hårdrocken pulsera i öronen på Crosstrainern. Då mår jag bra, önskar bara jag kunde vara duktigare på att tänka på mig själv. Men det hinns inte med alla gånger tyvärr och då kommer träningen i skymundan.

Men, manana blir det andra bullar, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0