74,2 - bättre än igår

Jag vet, man ska inte väga sig varje dag men jag gör det ändå! Jag måste bara kolla, tror det har med mitt smärre kontrollbehov att göra. Detta innebär 4,2 kvar till delmål ett. Inte så omöjligt eller hur?!

Jag gjorde en riktigt god kyckling igår, smidigt i ugn. La fyra råa kycklingfiléer i en form, på med kryddor, hackad turkisk paprika, vitlök, hackade tomater (4 st), skivade champinjoner, lite hackad lök. På med en förpackning tomatsås. In i ugn 200 grader i varmluftsugn i 40 minuter. Serverade med råris och sallad. Mums!

Nu ska jag äta lite frukost, det får bli dom äckliga kalkonfärsbiffarna med lite salsa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det lät gott! :) Enkelt framförallt, bara hälla allt i en form!

2008-07-09 @ 20:52:20
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0