Efterlysning

MMS


Ibland ångrar man sig rejält, som igår till exempel. Köpte fyra härliga ljusstakar till köksfönstren. Superfina från Åhlens. Så fina att när jag bara en liten stund senare kom fram till att jag borde köpt två till att ha i vardagsrummet. Åkte ett par timmar senare en vända till för att köpa två extra. Givetvis var dessa slutsålda och därefter har jag besökt samtliga lampaffärer i stan plus jagat på nätet. Jag brukar kunna googla fram det mesta men här går jag tydligen bet.

Resultat - nope, verkar inte finnas två ljusstakar över i detta avlånga land. Bittert!


Kommentarer
Postat av: Emma

Har lagt till :)

2008-12-02 @ 20:57:56
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0